onsdag 27 april 2011

Fantastiskt

Huruvida William skulle flytta in i sitt egna rum eller inte var något som vi funderade på, tvekade inför, tvivlade på att det skulle gå och valde att vänta med igår.
Ända tills vi gick och lade oss kl 10, i hopp om att sova ikapp lite. Halv elva blev vi väckta av "den gråtande babyn". Då fick jag spel!
Anna var lite mer sansad och gav William Alvedon, ora-gel (mot tandont), nässpray och sög snor med näsfrida. Vi bar in hans säng i hans rum och jag tog min lilla kille på axeln och gick och gungade lite mjukt och lugnt ett tag. Han somnade på axeln efter 5 min och jag lade ner honom och smög ut. Vi ställde både hans och vår dörr på vid gavel och gick och lade oss igen. Jag somnade direkt!

Vad jag vet så har William sovit hela natten. Detta måste självklart verifieras med min fru, men jag är tämligen säker! Anna har nog också sovit hela natten tror jag.
Hur som helst så måste detta ses som en total framgång, som i och för sig kan få bakslag ikväll, men det känns fantastiskt att få tillbaka sitt sovrum!!!

Den enda som inte har sovit hela natten är nog jag. Evelin kom in vid 2 och har delat min säng. Jag hade inte mage att lägga henne i mitten. Jag vet att Anna är lättväckt.
Men om hela min familj har fått sova så är jag ändå rätt nöjd! Trotts påsar under ögonen! ;-)

Sent from my iPhone