fredag 19 augusti 2011

Minnesvärt... (köpa pengar???)

Halvtung dag på föräldraledigheten.

Satt och spelade BattleField2: Bad Company till 01:30. Dumt!
William vaknade 05:30. Dumt! :)

William har kommit in i Spiderman åldern, 11½ månad.
Har har upptäckt att om man klättrar upp på saker så får världen en ny dimension. Det blir lite mer 3D. :)
Det som inte är bra är att jag måste hålla ännu mer koll på vad han hittar på. I morse satt jag och kollade en sak snabbt på datorn och när jag vänder mig om så har William klättrat upp på Evelin's Stokke barnstol och gränslat ryggstödet som om det vore en häst. Såg hyffsat farligt ut! Men det gick bra. :)

Innan vi åkte till dagis för att lämna Evelin så åkte vi till Åkermyntan och tog ut pengar i Bankomaten.
Jag: "Vi skall bara åka till Åkermyntan och ta ut pengar innan vi åker till dagis."
Evelin: "Ja, pappa måste köpa pengar." :)