torsdag 13 juni 2013

Är det en camping?

Jaha.
Vårt prikära problem med parkeringen börjar kanske nå sin kulmen.
Idag har Irländarna tydligen fått förstärking och antal husvagnar och husbilar svämmar över på parkeringen.
Nu ser det verkligen ut som en Camping.

Jag vet inte vilka som har gjort det, men till vänster i bilden så ligger det studentbostäder. Platsen där dom ska kasta sina sopor ser väldigt illa ut nu. Det är berg av sopor som ligger på marken. Stackars studenter som bor där.




Jag har inte nämt detta tidigare, men på en angränsande parkering bor sedan något år tillbaka några Romer i en husvagn och i sina bilar.
Måste säga att jag tycker synd om dom. I vintras så sov dom i bilarna och tjocka vinterjackor.
Om det är såhär Sverige ska se ut i framtiden så vet jag inte om jag tycker det är bra!